·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙

·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در روز سوژه شدن ۹۰ سیدجلال به کلینیک رفت، دایی با تاخیر آمد
تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12:10 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد و بازیکنان پس از حضور در زمین حدود 10 دقیقه به صحبت علی دایی گوش دادند و پس از آن تمرین روال عادی خود را پیدا کرد.

* پیش از آغاز تمرین حدود 20 هواداری که مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند در خصوص مصاحبه‌ها و اتفاقات شب گذشته برنامه 90 صحبت می‌کردند.

* دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین به همراه بهزاد غلامپور در زمین حضور پیدا کردند و تمرینات اختصاصی را پشت سرگذاشتند.

* سیدجلال حسینی، مدافع پرسپولیس مانند روز گذشته به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر رفت و به فیزیوتراپی مشغول شد.

* محمد دایی، مربی سرخپوشان با تأخیر 40 دقیقه‌ای در تمرین حضور پیدا کرد.

* پس از اینکه در یکی، دو ماه گذشته عکاس یکی از روزنامه‌های ورزشی باعث ناراحتی دایی شده بود سرمربی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای امروز تصمیم گرفتند تا فقط عکاسان باشگاه اجازه عکاسی از تمرین را داشته باشند. این مسئله باعث شد تا یکی از عکاسان روزنامه‌های ورزشی برای عکس گرفتن دچار مشکل شود. البته حمید عباسی، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به عکاس مذکور اعلام کرد به دلیل اتفاقات گذشته نمی‌تواند عکاسی کند که این مسئله باعث ناراحتی او شد و درگیری لفظی بین این 2 به وجود آمد. هر چند این 2 نفر پس از چند دقیقه با هم روبوسی کردند و اختلافات را کنار گذاشتند. البته بعد از تمام این اتفاقات علی دایی سرمربی پرسپولیس اجازه حضور این عکاس را در ورزشگاه داد و او توانست بدون مشکل کارش را انجام دهد.

* شاگردان دایی پس از دویدن و گرم کردن 2 تیم تشکیل دادند و با لباس‌های متمایز طوسی و زرد رنگ با 4 دروازه کوچک به فوتبال تحت فشار مشغول شدند. در این قسمت سرمربی پرسپولیس به دقت عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت و به آنها تذکر فنی داد.

* دروازه بان‌های پرسپولیس چند دقیقه‌ای با یکدیگر مسابقه دادند و مشغول زدن توپ به تیر بالای دروازه بودند که در این مسابقه نیلسون توانست پیروز شود.

* هواداران حاضر در ورزشگاه در سکوت کامل تمرین سرخپوشان را زیرنظر گرفتند.

* طبق معمول روزهای گذشته مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و محسن مسلمان تمرینات اختصاصی را در برنامه داشتند و به دویدن دور زمین مشغول بودند. البته عالیشاه زیرنظر کادر پزشکی و بدنسازی تمرینات ویژه بدنسازی را هم انجام داد.

* در آیتم دیگر تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس به زدن توپ به سمت دروازه و سانتر جناحین مشغول شدند.

* سیدجلال حسینی پس از حضور در کلینیک کنار زمین آمد و تمرین همبازی‌هایش را مشاهده کرد.

* پیش از آغاز تمرین شوت زنی توسط بازیکنان پرسپولیس، محمد نوری و رضا حقیقی با هم به دریبل زنی مشغول شدند که در این قسمت نوری چندین بار توانست هافبک دفاعی سرخپوشان را از پیش رو بردارد و این مسئله باعث خنده دیگران شد. هرچند حقیقی هم در یکی دو مورد توانست کاپیتان تیمش را دریبل بزند/تسنیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 17:55 ] [ حسين يارعلي ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 484
بازدید کل : 77688
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang